Closed parks in Fuengirola

Name of the service:

Comprehensive Conservation of Fuengirola’s Closed Parks

Contracting authority: Fuengirola Town Hall

This service, called Fuengirola Closed Parks, involves the management of a surface area of 80,000 square metres between landscaped areas, trees, palm trees, infrastructures, and installations of the different enclosures. It includes 13 enclosed gardens, such as the Aromatics Park, Guau Guau I and II, de España, del Sol, de Mary Carmen Díez, Juan Pablo II, de los Naranjos, de Pulgarcito, San Álvaro, de la Cantera, del Yacimiento Romano and the park-path Las Presas.

SPECIALIZED BRANDS

Guarantee of project success.

Sando Conservación y Energía

Related projects

They also trusted us.

Sando Construcción se encarga de los trabajos de rehabilitación del edificio integral del pabellón 12 del Instituto de Salud Carlos III.
Sustainable building

Refurbishment of Pavilion 12 of the Carlos III Health Institute

Madrid (Community of Madrid)
Sando construye el nuevo edificio que actúa como ampliación del Museo Arqueológico Regional de la Comunidad de Madrid, en Alcalá de Henares.
Construction and refurbishment of offices

Alcalá de Henares Archaeological Museum

Madrid (Community of Madrid)
Sando Construcción construye el Intercambiador de Transportes de Ciudad Expo en el complejo Aljarafe Center en Sevilla.
Construction and refurbishment of offices

Aljarafe Central Complex

Seville (Andalusia)
El mantenimiento de viales en l bahía de Algeciras abarca distintas actuaciones en los puertos de la Autoridad Portuaria.
Urban conservation and smart cities

Maintenance of roads in the Bay of Algeciras

Algeciras (Andalusia)
Sando Construcción realiza la reforma y ampliación del Hospital de Día Onco-Hematológico del Hospital Virgen de la Victoria de Málaga.
Sustainable building

Hospital Virgen de la Victoria

Cártama (Andalusia)
Hospital Quirón Marbella
Sustainable building

Hospital de Quirónsalud en Marbella

Marbella (Andalusia)
Conacon Sando se encarga del mantenimiento del viario de Bormujos en Sevilla, con acciones para la mejora de la accesibilidad.
Urban conservation and smart cities

Bormujos Road Maintenance

Seville (Andalusia)
Rehabilitación del edificio del Consorcio de Compensación de Seguros, situado en el Paseo de la Castellana 44 Madrid.
Sustainable building

Consorcio Seguros Building Castellana 44

Madrid (Community of Madrid)